Blommiga strumpor



Idag blev Lindas blommiga strumpor klara som hon ska ha på jobbet den 1 mars då de ska ha någon strumpans dag. Hoppas de blev som hon tänkt sig.

Idag blev en typisk söndag med lite av varje bla teater på Dunkers i Helsingorg. Stella och jag var där och såg Hemligheternas skog tillsammans med Sophie och Kajsa. Det var en jättebra föreställning som jag varmt kan rekommendera för er som inte sett den. Den handlade om Mikael och hans låtsaskompis Marcus och hur det blev när Mikaels pappa dog. Killarna som gjorde föreställningen var superduktiga och trollband oss alla. Jag undrar om inte jag tyckte teatern var roligare än Stella för jag fick många goda skratt. Så här såg killarna ut som agerade.



Försökt smälta gårdagens bröllop som gav 600 kr i böter. Trist som avslutning på en glädjens dag. Idag blev jag också faster på nytt då en gosse såg dagens ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0