Virkad halsvärmare

Idag blev en lila virkad halsvärmare klar som jag själv ska ha. Den passar perfekt i färgen till min skiddress från Salomon. Jag lät den gå före raggsockarna i kön för här i Branäs är det väldigt kallt.
Förutom det så funkar internet när det vill och inte när det borde. Halsvärmaren är virkad i fm med nedtag i bakre maskbågen. Den är tänkt att vira två varv runt halsen.
Jag har provåkt med den idag och det var jätteskönt.
 
Vi har inte åkt så mycket som vi hade önskat och det av två skäl. Det första och största är de evinnerliga liftköerna!!!!! Det är mer köande än åkande vilket gör att en sådan som jag blir helt nerkyld- orsak två. Jag är helt enkelt stelfrusen.. orättvist både Julia och Jörgen är heta som små kraftverk... hur gör dom????
 
oavsett vilket så är här väldigt vackert och det är skönt bara att komma ifrån vardagen lite.
 
Ikväll ska jag påbörja de beställda raggsockarna det lovar jag :-)

Kommentarer
Postat av: jag

Tycker det liknar en snökanon :)

2012-12-28 @ 17:43:15
Postat av: Bara jag

Du får skaffa dig lite mer "fett" på kroppen

2012-12-28 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0