Sötnos i uggla och uggs

 
Lilla söta Leiya. Hon är Bodils första barnbarn. Bodil är min bästa väninna. Lilla Leya är vår minsta prinsessa i umgänget just nu och den sötaste. Här på bilden är hon klädd i sin uggla nr 2. Uggla nr 1 är numera för liten.
 
På fötterna har hon numera sina uggs. Det bästa med dessa uggs är att de håller sig kvar på foten.
 
Jag kommer ihåg när mina barn var små och man köpte små skor då tog det väl sisådär 5 sekunder innan bebben hade sparkat av dem.
 
Ikväll ska det bli julbord med jobbet. För en stund sedan var risken överhängande att jag skulle behöva gå till julbordet naken. Tänk när jag tittade i garderoben fanns där ingenting!!! Hur går det till när man småköper kläder hela tiden att när man ska klä upp sig finns inget....... jag tror att någon helt enkelt kommer in under dagtid och knycker dem! Jag blev helt enkelt tvungen att ta en gammal trasa från Desigual som är lite för stor så jag känner mig inte fin ett dugg.
 
Nåväl fin eller inte så ska det bli en jättetrevlig kväll i alla fall och så håller jag tummarna för att där är skum belysning så man inte syns för tydligt hihi....
 
Jag skulle haft ett par fina stövlar till som jag ropade hem för 1300 på tradera. Det visade sig när de kom att de var inte stl 36 som utlovat utan 38. Som tack fick jag ofina mail av säljaren när jag påtalade det. Hoppas jag kan få tillbaka några av pengarna i alla fall och så har jag lovat mig själv att aldrig mer köpa något så dyrt från Tradera!! punkt slut.
 
I dag ska det smakas starkt så jag säger godnatt till er redan nu så ni slipper se sneda bokstäver sedan.....

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Ha det så superkul i kväll, så syns vi imorgon kväll. Puss <3

2012-12-07 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0