Krokad vante

 
Ett par lila krokade vantar. Här har jag använt ett melerat garn till bakvarvet och ett lila garn till framvarvet. Resultatet blev helt ok. Muddarna är på dessa mönsterkrokade och sist har jag virkat ett picotvarv för en kvinnligare touch.
 
Idag var jag först på sal och sövde. Därefter gjorde jag statistik för november och sedan hade jag träff med vår IT kille som hjälpte mig starta upp ett nytt program som jag ska introducera imorgon. Det är en registrering av vårt jourarbete där man kan ta ut statistik.  På eftermiddagen planerade jag nästa veckas operationer.
Imorgon är jag koordinator och vi har morgonmöte i kategori så då ska de få se det nya programmet. Hoppas det faller väl ut.
 
När jag slutade blev det en snabbis först till Jysk för att hitta knappar till mina uggs och sedan en runda på coop för att kunna mätta hungriga familjo.
 
Svärmor var här när jag kom hem så hon var med och åt en fantastiskt lyxig kvällsmat hehe....... not...... det blev korv med bröd. Som tur är gillar hon också det precis som jag :-).
 
Då korven hade landat i magen snörades löparskorna på och löpbandet fick besök av moi.. 5 km blev det och ingen smärta i knät yippiiiiiieee.... kändes ganska snabbt men det var det inte.... nåja man kan inte få allt här i världen.
 
Ikväll ska jag hinna med ett par offwhite raggsockar till babys som jag lovat leverans på imorgon. Däremellan ska lilla Stella nattas. Hoppas hon somnar snabbt....
 
Jag har ännu ej hunnit sätta upp julljusstakarna och dammsugaren behöver luftas.... varför är inte dygnet något längre så man hade kunnat hinna allt. Varför behöva välja hela tiden....
 
Hej svejs.
 

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Ska hjälpa dig i stressen om att inte hinna med:
Tänk om du inte hade kunnat välja o varit utan jobb, då hade du haft all tid i världen litta till
Visst känns det bättre att inte hinna med :)

2012-12-06 @ 05:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0