Julmarknad

 
Idag gick hela dagen åt julmarknaden på Folkets hus. Mina saker hade inte rätt köpgrupp där så jag fick sålt 1/10 del av det jag hade med mig. Mer än så hade jag nog räknat med men det är sådant man aldrig kan veta. Nu har jag i alla fall ett bra lager om någon vill ha eller inför framtida utställning. En del kommer också att gå som julklappar eller kärlekspresenter.
 
Tack min allra bästaste Bodil för att du var med och hjälpte mig idag <3
 
Det har varit jättekallt så nu är det skönt att komma hem i värmen. Lite konstigt känns det efter en sådan heldag att det ska vara måndag imorgon och jag på så vis ska känna mig laddad inför ny vecka. Det gör jag inte riktigt kan jag säga.
 
Kvällsmaten fick glumslövs pizzeria stå för och det ska jag lova att det är sista gången jag handlar där!!! Jag köpte en falafelrulle med vitlök. Tyvärr var den utan falafel och utan vitlök men destomera var mjölsmaken och degkänslan dominant. Fy hundan den var till och med äcklig i ordets rätta bemärkelse.
 
Nu ska jag varva ner en stund. Det är skönt att julmarknaden är över och jag nu kan fokusera på mina beställningar i stället. Synd är väl att de inte matchar det liggande lagret haha.
 
En stor kopp te får det bli och favoritprogrammet solsidan
 
Ha det gott ute i stugorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0