Utbildningsdag

Idag var det en lång dag på jobbet då vi hade utbildningsdag. Det var en del föreläsning på förmiddagen och efter lunch blev det grupparbete. Under hela förmiddagen passade jag på att lyssna och att virka ett par converse till som är beställda. Dessa är lite större än de förra jag gjorde då denna gossen är lite äldre.
 
 
 
Strax efter 4 var det klart och då begav vi oss till en kollega för mingel i väntan på mat som skulle serveras på pumphuset.
 
 
Maten bestod av buffé och det fanns potatis och sallad att tillgå för en ickeköttätare. Det var inte så varierat för mig men väldigt gott i alla fall och det kändes inte som att något fattades för mig då potatisgratängen var supergod. De som åt kött hade en hel del läckerheter att välja mellan så jag tror att alla var väldigt nöjda.
 
 
Efter maten var vi en liten klick som gav oss hem antingen för att vi har nya uppdrag tidigt i morgon eller sjuka barn som väntar hemma. Det var skönt att stämpla in i hemmet igen vid halv 9 för nu känns det som det finns en del fredag kvar att njuta av :-)
 
En kopp kaffe nu och så en liten stund med sticket...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0