Lime/vit tröja strl 9-12 månader

 
Nu är den lilla tröjan i lime/vit färdig. Den passar mellan 9-12 mån. Tröjan knäpps med en liten knapp i nacken och den är stickad i Himalaya Mercan som är supermjukt och passar perfekt till bebiskläder. Det blir inte sämre av att man dessutom kan tvätta den i maskin i 40 grader. Tröjan har ingen ägare ännu så jag får väl se om det dyker upp någon :-)
 
 
 
Idag var det dags för akupunktur. Det gick finfint men ordinationen på ingen löpning, cykling eller längre gångsträckor var väl inte så upplyftande. Kan väl erkänna att det var ju  inte det jag hade velat höra.... efter akupunkturen började knät gnälla extra mycket så det gjorde nog susen. Nu är det fortsatt stretchning och så ska jag rulla låret över en brödkavel, vilket inte lär vara så skönt men tydligen jäkligt bra. Så nu blir det andra bullar helt enkelt haha kanske lårkaka då eller....
Jag har fått en ny tid på onsdag med ånyo akupunktur och min kära sjukgymnast sa att det blir inte någon löpning på flera veckor. Då trodde jag att jag skulle sätta hans papperslakan i halsen men hann precis spotta ut det innan jag kvävdes.....
Det är bara till att vara lydig och jäkligt tacksam att jag fick tid så fort. Tomas är superduktig så jag känner att jag kan inte vara i bättre händer eftersom han är specialliserad på idrottsskador. Respekt! 
 
 
 En liten närbild på två av nålarna :-)
 

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Nu är du en duktig tös o lyssnar vad "farbror doktorn" säger

2012-08-06 @ 23:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0