Halsvärmare o raggsockar



Halsvärmare och raggsockar i set. Här valde jag att göra halsvärmaren i mosstickning för att få lite loosare fit helt enkelt. Det ska bli en julklapp vad jag förstått så jag hoppas hon blir glad när hon öppnar paketet. Sitter och räknar på dagarna och nu ser det ganska snävt ut inför jul med tanke på allt som jag hade tänkt jag skulle hinna med. I veckan har dessutom handleden klagat i form av en inflammation så det gäller att lyssna på den med om det ska bli något gjort över huvud taget.
Nästa på kö är ett par uberlånga raggsockar till en kund vars make tyckte det var orättvist att alla i familjen nu hade nines raggisar men inte han :-). Han ska ha dem när han åker skidor och jag fick fria händer att välja färg så det blir en överraskning. Utöver det ligger även ett ipadfodral o väntar så det är bara att fortsätta hugga i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0