Stickade babydressar stl 62

Stickade dressar:
 
 
 
Två  stycken babydressar stickade i ett underbart mjukt mercangarn perfekt till bebisar. Dessa gjorde jag till tvillingarna men de kom aldrig till användning så jag hoppas någon annan får glädje av dem. De är ju perfekta som grattis till bebisen gåva, dop eller namngivningsfest. Se den fina bården vid knappraden. Mönstret är eget påhitt. De går bra att tvätta i maskin på 40 grader och som vanligt när det gäller stickade plagg utan sköljmedel.
 
Jag säljer dessa för 299kr stycket. 
 
Båda dressarna är sålda :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

Så söta dressar :)

Svar: Tack för det 😊
nines-design

2014-10-08 @ 13:28:37
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Margareta Pettersson

Jättefina dresser finns det en möjlighet att få beskrivningen.

Svar: Hej Margateta tyvärr har jag ingen beskrivning på dessa.Hittade på lite eftersom men själva overallen tog jag ett basmömster från Sandnes och gjorde om mvh tina
nines-design

2014-10-09 @ 00:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0