Raggsockar

 
De här sockarna blev jag väldigt nöjd med för jag gillade verkligen färgen. De är stickade i wendy aran och garnet är grönt med ett litet inslag av melerat i brunt. Det syns inte så tydligt på bilden men de blev väldigt snygga. Dessa är stickade i herr stl 44/45.
 
Jag fick ju domen igår och har börjat vänja mig vid tanken... ingen löpning på minst 6 veckor men cykel var ok. Det tog jag doktorn på ordet så idag var jag ledig från jobb och hade en tid bokad i helsingborg hos min optiker kl 11. Jag cyklade dit och när jag x antal tusenlappar fattigare gav mig av blev det cykel till Landskrona där en vacker ung dam väntade på  mig för en lunhchdate. Det var Camilla ;). Det blev lunch på basilika och öl ...... mumsfilibabba
 
Efter lunchen kramades vi och jag cyklade åter tillbaka till Glumslöv för att hämta lilla prinsessan... när vi kom hem räknade jag ihop all cykling via min gps klocka och det blev 2 meter ifrån 5 mil. En bra dag med ett annat ord.... hihihi
 
Ikväll har jag packat ihop kläder och grejer samt min gamla samsung galaxy s2 mobil för imorgon ska vi åka till min bror och hans fyra barn i Tyringe för att lämna av allt....
 
Det blev också lagt upp 14 nya auktioner på tradera.... nu ska det virkas och krokas och stickas för beställningarna börjar hopa sig lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0