Ännu fler converse



Då bir det ännu fler converse på menyn. Jag har valt att virka dessa med plös och jag tror att jag gillar dem bättre. Det finns ännu någon förbättring som jag ska jobba på ikväll innan jag är helt nöjd och hoppas det blir det sista för nu i alla fall. Jag kommer säkert att ändra lite hela tiden men jag vill gärna vara ganska nöjd innan jag plottrar ner hur jag gjort.

Lotta jag undrar hur lång liams fot är. Kan My  mäta?

Idag blev det ingen motion alls förutom att jag och Stella tog med en av hennes kompisar och åkte till Karlslund. Där lekte de och jag virkade sulor till skorna haha. Vi var där i nästan två timmar och det hann både matas djur och lekas.

Det blev också inhandlat mat inför nästa vecka så det inte behöver tänkas på och när jag kom hem så avflöt dagen  med trevliga besök. Först tittade Bodil o Kenny förbi och sedan kom svärmor. När hon gick tittade svärfar in. Under tiden blev det bakat knäckebröd och tvättat för fulla hus.

På lördag bär det av med bil till spanien och vi blir borta drygt en månad så en del ska planeras. Nu är inte huset tomt om någon skulle få det för sig utan Linda och Alex kommer att bo här och passa huset. Lilla katten Nicke ska bo hos en jobbarkompis som dessutom är ingift släkt med Jörgen. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna alla dessa converseönskningarna innan resan men några kan kanske vänta tills vi kommer hem igen.

Ha en trevlig söndag alla :-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att jag kan mäta; foten är drygt 11cm, på min snart 4mån gamla son. Kram

2012-06-04 @ 06:31:24
URL: http://mylindskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0