Happy socks och ugglemössa

 
Ett par happy socks i rosamelerat garn. Storleken är 31-33 och sockarna är till salu. Jag har stickat dem i acrylgarn så de är mjuka och gosiga. Mönstret är från ett sock och vant häfte som jag har köpt från Marks o Kattens. Det häftet är mer än väl använt då jag stickar de flesta vantar och sockarna efter deras mönster. Jag har gjort en liten ändring vid hälminskningen jämfört med deras beskrivning annars är de stickade helt efter deras förklaring.
 
Jag har fått några bilder från en glad liten ägare till en av mina ugglemössor.
 
 
Såhär glad blev hon för sin mössa :-)
 
 
Tack för de fina bilderna. Hoppas nu mössan får värma henne gott i vinter :-)
 
Ikväll ska jag försöka se om jag inte kan få ett avslut på min slipover. I så fall kommer bild imorgon.
 
Ha en trevlig måndagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0