Virkade converse

 
Åter ett par converse har det blivit. Dessa har ingen ägare utan är till salu för 120 kr. Måttet är 10.5-11cm
 
Idag var det full rulle med planering av nästa veckas operationer. Avslutades med möte och kl 18 kunde jag gå ifrån jobbet. När jag kom hem var huset fullt av ungdomar. Det var min styvson och styvdotter samt hennes kompis från Norge var på besök. Förutom dem så var givetvis lilla monstret Stella här också. 
Det blev pizza til gänget förtom Stella som åt kebab och jag åt såklart falafel.
 
Såhär vackra damer hade vi hemma hos oss ikväll :-)
 
 
Fick ett härligt sms från Hannah i Stockholm idag: Älskar dig, stod det. Kan ett litet modershjärta bli lyckligare <3 nix det är höjden av lycka att få ett så fint sms. 
 
När maten var uppäten råkade jag snöra på mig löparskorna och så blev det en liten hemlig runda. Jag får ju inte springa ännu så det blev åtminstone en kortis på 2.4 km. Det kändes bättre idag än någon gång innan sedan jag skadade mig så jag svävar nästan i ett litet lyckorus och ser nu äntligen en ljusning i all rehabilitering som inte först verkade ha effekt... Jag lovar och svär att jag ska inte bli för upphetsad nu utan fortsätta min rehabträning och bara någon gång i veckan testa en sådan liten runda :-)
 
Idag fick jag ett litet samtal som rörde upp hela världen... vad du än bestämmer dig för så är ditt val rätt...... älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Många cyberpussar o kramar

2012-08-24 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0