Mössor med pälstofs

 
Åter en liten last av mössor med pälstofs. Eftersom mössan är stickad i resår passar storleken både barn och vuxna. Min beskrivning på mössan hittar du under rubriken gratis mönster. De fina pälsbollarna har min mans moster varit så gullig att inhandla åt mig i Stockholm och sedan skicka ner dem till mig i Skåne. Just dessa bollar är av äkta päls men det finns massor av fuskbollar på marknaden också. 
 
På mössan nederst i bild har jag använt ett helt underbart garn från Danmark, Diva. Tyvärr går det inte att göra mössan rättvisa på bilden då den är mycket snyggare IRL. Eftersom garnet är ganska tjockt valde jag att inte göra något uppvik då den i så fall hade blivit för klumpig. Den är utan tvekan en av mina favoriter och jag kan egentligen bara ångra att jag inte köpt ännu mer av garnet än jag gjorde. Det räcker till någon mössa tills så den får jag välja med omsorg. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cherry

Hej! Du gör inga på beställning? Till en bebis ? :)

Svar: Jodå det gör jag absolut mvh tina
nines-design

2016-03-02 @ 20:48:31
Postat av: Anonym

Hej vad kostar en mössa till en vuxen? :) Med vänlig hälsning, Johanna

Svar: Till vuxen mössa med äkta pälstofs tar jag 250 kr mvh tina
nines-design

2016-10-27 @ 22:54:15
Postat av: Anna

Hej! Kan man göra en beställning på svart mössa med pälstofs?
Mvh Anna

Svar: När vill du att den ska vara klar mvh tina
nines-design

2018-02-25 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0