Virkad ugglemössa

 
Tjejig ugglemössa med lite pälsgarn för effekt. Den är till salu för 150 kr och passar flickor från 4 år och uppåt.
Mössan är stickad i wendy aran ull/acrylgarn med nål nr 4.
 
Igår och idag har jag tagit med cykeln på tåget till jobb och sedan cyklat hem. Det blir som en belöning efter en lång arbetsdag att få cykla hem. Jag känner på morgonen att kylan snabbt rycker närmare och det innebär också att dagarna kvar att kunna cykla faktiskt är räknade.... sedan blir det lång väntan till våren åter kommer. 
Det är 4 långa veckor kvar innan jag får ens prova att springa och det känns såklart jättetufft men eftersom jag får cykla ska det säkert funka. Undrar hur lång tid man behöver sen för att komma i form tro? ja jag har ingen aning så jag får väl vänta och se.
 
Jobbet tuffar på och jag är glad att jag är gammal och lite tålig. De flesta är trevliga och det funkar bra men jag måste vara ärlig och säga i takt med att personalstyrkan är större finns det också fler av dem som inte bryr sig om hur de bemöter andra människor och som gärna försöker sätta sig på andra. Några har försökt men jag ska erkänna att det kommer att stanna för deras del vid ett försök för det är inget jag tänker låta bita på mig. Den positiva känslan övervinner trots allt :)
 
Vissa dagar saknar jag mina kompisar oerhört i landskrona och det känns jättekonstigt att de inte längre är mina arbetskamrater men på fredag ska vi tura så det ska bli helt underbart att få krama om dem igen <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

Oj vad kul vi ska ha på fredag

2013-09-25 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0