Virkade fingervantar

 
Idag fick det bli ett par fingervantar virkade i kejemaskor till Stella. Jag inser att nu blir det inte fler vantar till henne denna säsong för hon lär ändå inte hinna använda dem alla.... Dessa var roliga att göra så jag har som den onde svärdottern haha nästan tvingat min stackars lilla svärmor att önska sig ett par så jag får göra ett par till :-)
ett litet smakprov på vantarna Stella beställt den senaste månaden....
 
Idag blev det åter en löprunda 5.7km med en snitthastighet på 5.44min/km. Det börjar likna något nu och ett fåtal kan förstå den enorma lycka detta innebär... idag endast minimal ömhet i löparknät så nu verkar jag vara på gång tillbaka :-).
 
Stella är fortsatt sjuk med feber, yrsel och ont i huvudet. Idag har snoret hittat in i näsan så det känns ändå som att nu vänder det till det bättre... lite mer vilja idag också haha vilket också är ett tecken på förbättring men ännu ingen ork och väljer gärna att ligga inne i sin säng.. de som känner Stella vet att hon är allt annat än en stilla tjej så vi har dock en bit kvar..
 
Imorgon börjar jag 06.45 och Jörgen får vara hemma med prinsessan och med det hoppas jag att det kanske är hennes sista dag hemma... vi får väl se....
 
På tisdag åker min Linda till Malaysia. Jag hoppas jag hinner få ta hej av henne innan hon och Alex åker. På fredag kommer Hannah hem och nu längtar jag efter henne... kom heeeem lilla gumman och krama din mor! Det innebär också att jag ska bli med ipad hehe ....nice
 
Nu ska jag ta tag i bebisklänningen och se om jag hinner börja på svärmors fingervantar :-)
 
Hej på er alla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0