Krokade barnvantar

 
Såhär blev ett par vantar jag krokat i strl 7-9 år. De är krokade i garnet Freja och kan tvättas i 40 grader i maskin. Dessa är till salu för 170kr om någon är intresserad.
 
Nyårsafton blev lugn. Min Bff Bodil o hennes man Kenny var här samt två av Stellas små kusiner där den yngsta hade hög feber o otäck hosta.
Men vem kan väl tycka annat än att det är supermys med en sådan liten goding i famnen. Inte en raket såg jag och det kändes totalt oviktigt. Jag har aldrig varit ett fan av alla dessa fyrverkerier då jag tillhör de riskmedvetnas klubb och så tycker jag synd om alla djur. Inte bara våra stackars husdjur som vi åtminstone kan försöka skydda utan också alla stackars vilda djur. De måtte väl tro att det är världens undergång när det brakar loss ordenligt.
 
Idag blir en innefixardag och mysdag med de små barnen. Tvättmaskinen dansar samba och sortering har börjat inför en kommande förändring i huset.
 
Jag passar på att be om ursäkt för alla stavfel sista månaden men jag är som jag sagt innan utan dator och inväntar min ipad jag ska köpa av Hannah. Under tiden sker bloggandet via  mobilen och då blir det ibland bokstaven bredvid som tar plats.
 
Gott nytt år på er alla
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott Nytt År till dig & din familj.

Svar: Tack detsamma vännen min :-)
nines-design

2013-01-02 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0