Virkade converse



Med risk för att bli tjatig så kommer här ytterligare ett par converse. Några ändringar till har skett men nu tror jag att jag kommer att hålla mig till detta konceptet då det känns rätt bra. De blev lite efterfrågade så det kommer de närmaste dagarna att ramla in fler. Det glädjande är väl i så fall att det kommer olika färger. Stellas pippitröja får pausa lite för jag tänkte bli klar med de flesta skorna innan vi reser nästa vecka.

Imorse så sprang jag in till jobb. Det kändes som att det gick både lättare och snabbare men det gjorde det inte. Jag klockade in mig på 45 min igen så det blev lite av en besvikelse. Får trösta mig med att det åtminstone kändes lättare...

På jobbet blev det narkos på förmiddagen och på eftermiddagen blev det planering av operationerna nästa vecka samt statistik för maj månad.

Ikväll blir det fler converse så det är väl bara att sätta igång. Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Mormor Lotta

Superfräcka!

Du får gärna dela med dig av mönstert.



Lotta

2012-05-30 @ 22:26:52
Postat av: Anonym

Ja snälla gör det så jag Liam också kan få lite converse skor... Dom andra har han växt ut!! Kram

2012-05-31 @ 09:43:05
URL: http://mylindskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0