Inneskor

Hannah önskade sig ett par inneskor som hon kunde ha när hon ska ut i köket då hon bor i korridor. Jag hittade ett par som var en sorts slip-in på drops så dem fick det bli då de är snabba att hoppa i. De är stickade i garnet Molly på sticka 7.



Jag har börjat med ett par andra i en annan modell så hon har att välja mellan. De kommer på bild imorgon.

Imorse var jag uppe i Pålsjö skog och skulle springa en runda. Tro det eller inte men jag lyckades springa vilse. Jag ville följa den gröna sträckan och plötsligt hittade jag ingen märkning. Jag sprang tillbaka samma väg och trodde jag hade koll men efter ett tag insåg jag att jag hade sprungit i cirklar och hade ingen aning om hur jag skulle komma tillbaka till parkeringen. Jag får nog studera kartan bättre då detta är andra gången jag försöker följa grön runda och kommer helt fel.....

I eftermiddags var Stella och jag på en fotorunda. Hon älskar att fotografera och det passar mig utmärkt för plötsligt har hon gått en runda utan att tänka på det. Stella är faktiskt ganska duktig på att fota och om inte annat så är det lite kul att se vad hon har fastnat för. Detta är en av hennes bilder på min ranunkel.



När vi var ute på fotorundan mötte vi plötsligt en massa MG bilar. Vi såg säkert ett femtiotal och Stella fotade och vinkade till dem. De flesta vinkade glatt tillbaka :-)



Såhär fina var bilarna. Det var både danska och svenkregistrerade bilar så det måste ha varit någon träff vi hamnade mitt i.



Säg vad man vill men visst är det något visst med gamla bilar :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så länge sedan jag sprang i pålsjö, vilken är den gröna rundan?! Kram

2012-05-20 @ 08:24:38
URL: http://mylindskog.blogspot.com
Postat av: Bara jag

Duktig fotograf <3

2012-05-20 @ 16:40:54
Postat av: Tina

Den gröna rundan är 10 km rundan och tydligen har de ändrat den lite i våras vilket troligen är anledningen till att det är svårt att hitta el så är jag lite korkad :-)

2012-05-20 @ 16:47:16
Postat av: Anonym

Okej då kanske jag inte kan hjälpa till.. Däremot vet jag att jag brukade springa just 10km-rundan omgjord; jag sprang bara på ena sidan den där våffelstället Inte ligger för den sidan fick jag Aldrig rätt på, dessutom gick det bara upp och ner, upp och ner och upp och ner!! Kram och Lycka till

2012-05-21 @ 09:16:25
URL: http://Mylindskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0