Pulsvärmare




Ett par svarta pulsvärmare i mönsterstickat. De får gå till försäljning. Jag har själv aldrig förstått meningen med dem men jag vet att det är populärt bland många. De är stickade i Wendy Aran garn med sticka 4. Nedersta bilden är Stellas ben som fick vara modell :-). Jörgen försökte fota när jag hade dem på mig och jag kan bara konstatera en gång för alla att han är inte någon fotograf!

Idag blir en typisk söndag med städning och tvätt. Stellas kompis är här och de har så kul, huset blir på ända men det är det ändå värt.

Idag är det dagen före dagen D så jag ska koncentrera mig på det. Jag hoppas det går bra imorgon och att det inte är så hemskt att göra en koloscopi som nu alla så gärna har berättat. Var jag inte nervös innan så blev jag det i alla fall efter alla livliga beskrivningar. Håll gärna en liten tumme för mig kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller allt jag har för dig min <3-vän

2012-02-19 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0