Virkade grytlappar

 
 
Två par grytlappar virkade i ett mönster jag älskar som min  fina arbetskamrat delat med sig av till mig. För att inte glömma mönstret har jag alltid en grytlapp startad. Grytlapparna är en grej jag gör för att de är roliga och fina men inte ger vinst. Jag tar 100 kr setet och i detta fall kostade mig dem ovan 100 kr i garn och dem nedan 128 kr men då bör det räcka till tre stycken vilket inte är någon större mening för vem vill ha 1.5 set. Setet ovan är i färgställning mossgrön/offwhite  och nedan röd/vit.
 
Framöver blir det en del likadana objekt då det ligger beställning på en del vantar och mössor så liiite enahanda blir det. Ska försöka komma över dem snabbt så jag kan fortsätta med andra saker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0