3 stora sjalar till

Häromveckan fick svärmor en sjal jag gjort till henne när hon var här på söndagsmiddag. Det resulterade i att två av hennes väninnor och min svägerska också ville ha en likadan sjal. Sagt och gjort här fick virknålen jobba och nu är de klara. Totalt fyra stycken har det blivit av denna sjal. Garnet var trevligt att jobba med så det blev aldrig tråkigt trots att det blev så många av samma sort. Garnet köpte jag på coop och det blev en historia i sig. Coop skyltade stolt med priset 29.90kr per nystan men det visade sig vara falskt och de tog faktiskt 34.90kr nystanet. Tyvärr kollade jag inte mitt kvitto så jag fick betala det dyra priset men svärmor som också köpte garnet var ordentlig och kollade sitt kvitto och kunde därför påvisa felet. De lovade korrigera det men när hon var tillbaka några dagar senare slog de fortfarande in det dyra priset och hon påtalade det åter igen. Fy skäms på er coop här har jag och många flera betalt en femma för mycket per nystan ni skryter med är på rabatt.  Det jag lärt mig av detta är att i fortsättningen kolla på mitt kvitto när ni så öppet luras trots att det lovades ändras vid svärmors första köp. 
Nu hoppas jag tjejerna som ska få sjalarna blir glada trots coops fuling där.

Kommentarer
Postat av: My.L

har tyvärr varit med om flera liknande insidenter på Coop; dyrare pris än det dom skyltar med..,,

2015-02-24 @ 17:46:09
URL: http://mylindskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0