Virkad ugglemössa till vuxen

 
Mamman till babyugglan vill matcha så då blev hennes uggla så här. Färgglad o fin eller vad tycker ni.  Babyugglan har kommit på avvägar då nya ägaren gav mig en adress den skulle skickas till men glömde skriva namnet på den som skulle ha den. Jag trodde den skulle till beställaren efterom inget annat angetts  så jag skrev hennes namn till adressen. Hoppas verkligen vi hittar den stackars vilsna ugglan så den får träffa sin mor igen. Tur jag alltid skriver avsändare så om inte annat bör den hitta hit igen. Hjälp mig hålla tummarna för lyckad ankomst

Kommentarer
Postat av: Annica h

Hej har mejlat men inte fått svar. Jag skulle jättegärna vilja köpa en bamsetröja storlek ca 90 (1,5-2 år). Är det något du kan göra?
Hälsningar
Annica

Svar: Hej Annica det kan jag absolut har du redan en bild eller ska jag leta upp ett mönster? Mvh tina ps vilken adress har du mejlat till har tyvärr inte mottagit något :(
nines-design

2014-10-09 @ 20:53:00
Postat av: Tina

Yippieee idag kom lilla babyugglan tillbaks i posten. Lyckan är stor 😄

2014-10-10 @ 12:12:50
Postat av: Annica h

Hej, nej jag har säkert skickat fel. Du kan mejla mig på adressen jag anger här om du vill så kan jag svara på det :-) Jag har inte hittat något mönster för så små, jag är tacksam om du kan. Det är till en flicka, men Bamses bruna färg med den blåa mössan är fina tycker jag. Så glad om du kan göra en tröja till mig :-) / Med vänlig hälsning Annica

Svar: Hej Annica då går jag på jakt skickar ett mail 😄
nines-design

2014-10-10 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0