Krokade vantar

 
Denna gången blev det ett par krokade vantar i vinröd/vit. Jag är inte säker på att kollegan som beställt dem tycker de är tillräckligt röda. Hon får titta på dem imorgon och i värsta fall gör jag ett par nya och så går dessa på försäljning.
Förutom vantarna har det de senaste dagarna bara blivit upprepningar av vad jag gjort senaste månaden.  Det betyder också att jag snart är klar och kan ta itu med privata saker.  Första dopklänningen börjar så smått bli klar snart och i mina ögon är den en dröm så det är synd man lägger ner så mycket jobb för en enda dag. Jag kan hoppas att dopklänningarna sedan kommer att gå i arv :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hörde en fågel viska att du kommer tillbaka till landskrona :) vad roligt :)

Svar: Tack ;)
nines-design

2014-01-07 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0