Krokade vantar


Ännu ett par krokade vantar är nu klara. Dessa är krokade i ett härligt mjukt acrylgarn som jag hoppas den blivande ägaren kommer att gilla. Färgen är plommonlila.
Idag tog jag mig till jobbet trots skadad fot för det kändes jobbigt att vara hemma längre eftersom jag precis börjat. Det gjorde ganska ont under dagen men jag försökte hålla foten uppe när tillfälle gavs. Jag var placerad på akutsalarna som bjöd på lite gott och blandat. Jag var också en sväng på angiolab och det var också givande för då har jag snart varit på de flesta klinikerna utanför centraloperation.
Imorgon kväll 19.35 ska jag vara och göra en magnetröntgen på foten så håll tummen för att det bara är en rejäl stukning och inget som gått av. Igår var jag så abstinent så jag satte mig på cykeln och ignorerade smärtan och det ihållande regnet  hehe... jag fick 25 km så jag var ganska nöjd när jag kom hem.. är man en endorfinknarkare eller?

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

Ja men vem är inte det numera

2013-09-17 @ 07:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0