Babykofta

 
En liten babykofta i stl 0-2 mån. Den är stickad i ett jättemjukt härligt acrylgarn som jag köpte i Usa. Färgen passar som ni ser båda könen :)
 
Det blev inget svar på MR idag då doktorn inte hade hunnit titta på det. Han skulle höra av sig imorgon eller på fredag så det är bara att lugna sig tills dess. 
 
Efter jobb kom Linda och hämtade mig och vi åkte en snabbrunda till väla där hon fick lite nya kläder  och så stoppade vi i oss en smaskig bakad potatis. 
 
Jag var jättetrött igår och idag är jag inte mycket piggare så jag ska satsa på att komma i säng i någorlunda tid så jag är i form för en ny dag när kl ringer tidigt imorgon bitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0