Virkade converse

 
Första paret ut av kommande converse till tvillingarna :). dessa är virkade i ett härligt melerat garn köpt i Usa och passar vilket kön det än månde bli :). Hoppas modern gillar dem.
 
Idag är det fem veckor sedan jag tog ett löpsteg.... det är sjukt jobbigt nu och tanken att jag inte får ta en steg före den 5 november känns ohållbart. Tack gode gud att jag har min cykel.... undrar hur lång tid det sen tar innan jag är tillbaka där det tog slut. Säkert inte gjort i en handvändning då jag var i min livs bästa form just då. Allt var finfint efter att Tomas hade lagat min muskelbristning och jag aktade mig väl för att göra något som skulle kunna bli en skada. Att jag skulle hamna under ett skenande operationsbord fanns inte med i min fantasi :(

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

Innan du vet ordet av är du i löpspåren igen

2013-10-13 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0