Mormor

Jag har fått lov och nu vill jag basunera ut det till alla er :) eller som min dotter Hannah sa när jag pratade med henne häromdagen om hur ledsen jag är att mormor inte finns.
 
Hennes ord var så enkla och så fina; Nästa år mamma har vi en ny mormor i familjen när vi hälsar på... och ja så är det!!!! 
 
JAG SKA BLI MORMOR. JAG HAR REDAN SKAFFAT MIG TVÅ IDOLER SOM JAG ÄLSKAR TOKMYCKET :) 
 
LÅT MIG PRESENTERA MINA BARNBARN SOM HETER IDAG TVILLING 1 OCH TVILLING 2
 
Bilderna är några veckor gamla men såååå fina <3
 
 
Här har vi tvilling 1
 
 
Följt av tvilling 2
 
Jag har redan börjat ladda läpparna för i mars månad ska vi stifta bekantskap jag och mina fina barnbarn. Tänk att äntligen ska jag få ge det som jag själv önskade få och det ska bli helt underbart. Jag hoppas innerligt att Linda och Alex tänker utnyttja mig till max.. hihi
 
Tanken är svindlande och fylld av enorm lycka. Tänk att som 65-åriing skulle min mor kunnat vara gammelmormor. Min mamma var 21 när hon fick mig och jag fick Linda när jag var 19,5 så på mitt 20e år och Linda är 24 när hennes barn kommer. 
 
De som känner sig gamla för att de tituleras mormor kan jag inte identifiera mig med alls. Jag kommer att ha fyllt 44 när tvillingarna kommer och snacka om bonus... 2 på en gång :). Jag är istället världens coolaste mormor och kommer att bara min nya titel med stolthet. Jag ska önska mig en ny namnbricka med mormor på.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

det lovar vi fixa !!! Så glad för din skull o min för vi ska minsann passa dem ihop o ha varsin hehe

Svar: ja vi ska ha babydates hihi
nines-design

2013-10-03 @ 20:51:42
Postat av: Elvira

👶👶Grattis underbara mormor♥️

Svar: Tack sötaste vännen :)
nines-design

2013-10-04 @ 16:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0