Ugglemössa

 
Det börjar bli många ugglor nu och efter denna lilla beställning inser jag att jag måste bromsa upp andras önskemål då jag inte alls är i fas till tvillingarna. Just nu gör jag en liten overall till baby 2 då baby 1:s redan är klar. Därefter måste jag börja med dopklänningarna trots att det finns ungefär 30 0000 andra saker jag hellre vill  göra. 
Linda har fått mönster av Lotta till babykläder men har glömt lämna dem så jag längtar efter att få dem och då ökar säkert antalet önskningar anmärkningsvärt.
 
Linda och jag kollade igenom gamla babykläder här hos mig och det är precis vad det var.... tiden har gått och jag och kläderna med den. Det jag tyckte inte var så himla länge sedan visar sig vara en hel evighet bakåt. Det blir att köpa och som sagt jag hade önskat få göra en rejäl garderob för jag antar att det krävs när man har dubblett  i babysar. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken fin mössa. Hoppas du snart får mönsterbildande. Blivande mormödrar borde få tjänstledigt både innan och efter förlossningen. Det är mycket man vill. Jag vet precis hur du känner (tror jag)). Ha det bäst Vännen / från Liams Mormor

2013-11-12 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0