Krokade vantar

 
Krokade vantar i vit/rosa. Det kan verka konstigt att jag krokar mitt i varmaste sommaren men då jag ska ställa ut lite av mina alster på hantverksmässa mellan 29 Juli och 9 aug så ville jag ha med något krokat då det inte är lika vanligt som stickat och virkat. Att kroka vantar är jättekul och vill ni testa har ni mönstret under rubriken gratis mönster. Skillnaden är att där beskriver jag vantar med stickad mudd istället för mönsterkrokad mudd som dessa har Och därför är de också lättare att göra.

Kommentarer
Postat av: Lotta Lindskog

Allt väl Vännen? Har du bloggen igång igen?

Kram Lotta

Svar: hej lotta nä jag har fått spärra den igen tack vare stalkern men lösen är 48connie kram
nines-design

2013-08-22 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0