Virkade tofflor

 
Ett par tofflor till. Dessa är mörkgrå med offwhite pälskant och förhoppningsvis de sista tofflorna på ett tag nu...
Idag kom mitt multifärgade raggsocksgarn så jag har börjat på Camillas raggsockar.
Det mesta av klänningen är också klar och jag tror att den är klar innan helgen är slut.
 
Sjukstugan fortsätter och idag är Stella ännu lite sämre. Feber, ont i huvudet och yrslig. I förmiddags hade hon ont i andra örat men det är åter bättre. Både jag och Stella har vaccinerat oss för svininfluensan så jag hoppas den kommer väl till pass nu med tanke på alla risker vi tydligen utsatte oss för när vi tog den.
 
Idag så passade jag på att städa bort julen så nu är det vardag här igen. Jag har också sorterat på övervåningen där tanken är att det ska byggas om lite.
 
Tidig kväll blev det åter idag en löprunda för mig 5.5km och ingen smärta. Det är nästan så jag blir lyrisk och håller tummen för att detta underverk håller i sig. Nästa vecka åker racercykeln fram om inte det tänker komma snö.
 
Imorgon blir det att preparera lillan med ipren för då ska vi på Disney on ice. Hon fick biljetterna i julklapp så det kan hon ju inte missa för allt i världen. 
 
Ikväll tror jag att jag ska belöna mig med ett glas vin då det inte är enkelt att vara både fru och mamma till sjuklingar. Faktiskt har jag väl förtjänat det.
 
Skål!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0