Raggsockar

 
Idag blev åter ett par uberlånga raggor klara. Dessa är till min kompis Camilla. Hon ska ha ett par till i multicolour men igår när mitt garn kom från min återförsäljare fattades just det garnet. Hon skulle skicka det idag så jag hoppas det kommer imorgon och att Camilla kan få båda sina par på måndag.
 
Här är det sjukstuga för fullt. Stella har feber och snuvan har tagit fast fäste i henne. Örat är dock bättre som tur är. Själv vaknade jag också med halsont så det är bara att inse att virus har flyttat in.
 
Trots halsont så blev det en runda utomhus idag, 6.6km och det gick jättebra. Jag är så lycklig inget ont och farten något bättre. Yippieeeeee hoppas det håller i sig för då blir springtime en barnlek och en bra uppvärmning inför Göteborgsvarvet.
 
Nu ska jag fortsätta med min blivande bebisklänning för jag är ska jag erkänna lite utråkad på alla tofflor och strumpor för tillfället :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0