Raggsockar

 
Såhär blev Camillas multifärgade tuttifrutti raggsockar. Hon får båda paren på måndag när vi ses på jobb.
 
Stella är fortsatt dålig och det verkar inte vara någon bättring ännu. Ont i huvudet, yrsel och ont/lockkänsla i öronen samt feber.
 
Svärmor hade idag varit på Väla och när hon var på Desigual ringde hon och berättade att de hade rea. Bytet blev två jättefina jackor som hon köpte åt mig till Stella. Ja visst behövde hon två jackor till för nu har hon väl bara en 16 st eller så ............. :-)
 
Ikväll preparerades lillan med Ipren för vi hade ju biljett till Disney on ice som hon fick i julklapp. Det var en jättefin show och sevärd inte bara för barn.
 
 
En liten bild av maken i mimmihatt och dottern <3
 
Idag fick jag också virkat en fingervante till Stella i kedjevirkning. Jag tänkte göra den andra vanten nu när vi kom hem men är inte människa att hitta den. Kan vara katten Nicke som kommer att få erkänna sig skyldig. Under tiden jag letar efter mitt lita vantbyte får jag fortsätta med bebisklänningen så länge...
 
Ha en härlig lördag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0