Pippitröja

 
Denna pippitröja är stickad i det underbart mjuka garnet Himalya Mercan garn. Den kan tvättas i 40grader maskintvätt. Storleken är 120 och tröjan är till salu för 250kr
 
Idag är det åter en jourdag vilket består av tolv timmar på jobbet. Jag skulle göra klart och skriva ut statistik för dec men plötsligt vill inte tekniken samarbeta med mig och det går inte att skriva ut. Nåväl jobbet är gjort och så får jag väl skriva ut det imorgon.
 
Stella är piggare idag som tur är och det verkar bli en förkylning av det. Jag känner mig sämre idag och inser att löpbandet som jag tänkte inta vid 21 tiden ikväll när jag är hemma igen får kanske vila i alla fall. Jag börjar inte jobba förrän 12 imorgon så jag ska kanske se vad detta ska bli och istället ta min lilla runda imorgon fm. Nackdelen är lilla abstinensen som pockar på för då har jag haft två vilodagar och det känns lite mycket.
 
Känns konstigt att vardagen går igång igen imorgon. Det är inte klokt så fort en ledighet går och utan man vet ordet av så är allt som vanligt igen. Samtidigt är jag ju glad för mina vanliga dagar för det är ju dem som är själva livet men de lediga dagarna kunde ha varit lite fler. Oavsett vilket så ska det bli kul att träffa arbetskamraterna igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0