Baggy mössa med fläta

Baggy mössa med fläta. En rolig mössa att göra. Jag önskar att tiden vore på min sida för det finns så mycket jag vill göra men ibland blir det så himla många av samma sak då något blir poppis och flera vill ha det. Jag har en mängder ideér som tyvärr inte får möjlighet att komma ut men någon gång så kanske.....
 
Idag blev det en löprunda hemma på löpbandet då det både regnade och blåste ordentligt ute. En sak är säker löpbandet är skonsammare mot löparknät än vad det är att springa ute. Idag blev det 7 km och då kände jag inget i knät till skillnad mot i förrgår då det blev 5.8km ute och var då ganska ömt.
 
Eftermiddagen underhöll jag mig själv på Väla med att hitta ett par boyfriendjeans på desigual för bytet av klänningen jag fick när jag fyllde år. Det var vårens modell så här fanns ingen rea att hämta på dem. Jörgen var väl lite tveksam till dem så jag får smaka av dem här hemma någon dag innan jag helt har bestämt om de ska bo kvar. Det blev också en härlig stickad tröja på Hm som inte heller tillhörde rean. Det var väl helt enkelt så att vårnyheterna var mer lockade än allt reaskrafs som fanns att tillgå.
 
Det är min sista lediga dag idag. Imorgon börjar vårterminen för mig med två dagars 12 timmars jour...... yippie...not
 
En tröst på detta är skidresan till Lofer som vi bokade idag! Yipppiiiieeeeee som jag längtar redan.
ser det inte härligt ut? Det blir första gången jag ska iväg på sportlovsveckan så det ska verkligen bli härligt
 
Vi ska bo på ett hotel som heter Hubertus och som har spa avdelning så det blir skönt att blöta fötterna efter en heldag i backarna :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0