Godispåse

Ända sedan jag fick veta att jag ska bli mormor har mitt redan stora intresse av bebiskläder inte minskat om man säger så.  Det har råkat bli några beställningar av både garn och mönster böcker sedan dess. Det svåraste är nu att sortera ut vilket jag helst vill göra i samråd med Linda beroende på vad hon gillar.  Min otur är att hon inte är särskilt förtjust i stickade plagg till barnen så därför är det extra viktigt att hon är med och väljer.
 
som ni ser är det som en enda stor godispåse där jag vill smaka på alla bitarna :) Mönstertidningarna har jag köpt via sticknet och där har jag också köpt mina fina garner. En sådan här katalog kostar 50kr styck vilket jag tycker de är väl värda
 
Just nu håller jag på med första dopklänningen där mönstret är ganska pilligt och kräver full fokus samt tungan rätt i mun. Vid flera tillfällen har jag redan fått repa upp igen. Bild kommer när jag hunnit lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0