Sen dag

Imorse sprang jag till jobbet. De första 3 km var riktigt kalla....ja jag menar verkligen...kalla... Det var trots kylan helt underbart och gick något lättare än vad jag hade vågat hoppas på. Jag var också framme på jobb lite snabbare än jag räknat med så det var många plus trots minusgrader...
 
Idag delade jag och allra gulligaste Camilla sal. Jag minns inte när det hände senast att vi jobbade tillsammans. Det var i alla fall supermysigt och hade gärna fått hända lite oftare. 
Under dagen kom chefen och undrade om jag kunde avvara min lediga dag imorgon för lite arbete då vi hade sjuk personal. 
Jag hade inget planerat imorgon mer än att jag hade tänkt ta en lång löprunda medan Stella var i skolan men då får jag väl ta den på lördag istället. En kortare runda kan det ju bli i alla fall för då springer jag väl helt enkelt in imorgon bitti och så lånar jag min bil hem.
 
Om dagen går smidigt och jag kommer ifrån i tid imorgon har jag eventuellt en lunchdate..... jepp... basilika...hehehehe
 
När arbetsdagen var slut idag så hade vi arbetsplatsträff. En del viktig information lyftes och även en del annat. Vi kom inte ifrån förrän strax efter kvart över 6.
Jag sadlade min stålhingst och nästan en halvtimma senare var jag hemma... nu var redan timman sen...så det var tur jag hade kvar middag till mig sedan gårdagen... det var bara att värma i micron och efter middagen blev det en snabbdusch och så var det dags för mig att natta prinsessan Stella.....
 
Nu sover hon gott och eftersom jag har haft en vakennatt, natten till idag funkade inte alls, så är jag också trött...
 
Det betyder att min torsdag blev jobb....natta... och godnatt... inte konstigt man inte hinner med......
 
 
Igår var jag och hämtade dessa fantastiska tröjor som jag beställt till Stella från Molo. En trollsländetröja och en undulattröja. Är de inte läckra så säg. Om jag inte har sagt det för så ska ni veta... I love Molo <3

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

Wow vilka coola tröjor

2013-04-06 @ 15:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0