Virkade converse

 
Ett par cerisa converse har nu sett dagens ljus. Jag har tagit flera foton men tydligen är cerise väldigt svårt att fånga upp för det visade sig vara en uppgift svår att fylla. Färgen är starkare och klarare i verkligheten än på bilden. Dessa ska flytta till Helsingborg  där en liten tös väntar på dem.
 
Dagen har fyllts av tågresande allena. Det blev lite shopping innan vi åkte hem från Stockholm så nu lär det inte behövas shoppas på ett tag. Därefter blev det att underhålla sig bäst man kunde på den långa tågresan. Stella sov en stund och jag virkade färdigt conversen i bild. Det gick dock inte helt smidigt då jag trots åksjukeplåster ändå drabbades av det onda tillståndet kallat åksjuka. Tänk vad det förstör allt resande då det mestadels blir plågsamt.... jag hade hoppats på som barn att jag skulle växa ifrån eländet men ikke sa nicke så fort denna kropp kommer i rörelse så gör även åksjukan det.
 
Stella är lite bättre förutom hostan som inte tänker ge sig på ett tag verkar det som. Lite mattare än vanligt men det tar väl några dagar till för full återhämtning.
 
Det blev ett småjobbigt hejdå till Hannah för nu vet jag inte riktigt när jag får krama henne igen. Hon verkar ha det bra där uppe i storstan men en mamma längtar ju alltid <3
 
På vänt har jag nu ett par beiga converse och två ugglemössa/strumpor set. Därefter måste jag ta tag i julskyltningen och producera lite inför den :-)
 
Ha en god söndag

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Välmommen hem hjärtat, syns på ons

2012-09-23 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0