Ugglemössor och sockar

 
Idag blev de beställda seten färdiga. De är beställda av två kollegor på jobbet. Jag tar med dem imorgon så hoppas jag att de blir nöjda med resultatet.
 
 
Idag blev det bla pompdeluxparty hos Sophie. Trots att jag inte behöver ett plagg till i Stellas dignande garderob så kunde jag såklart inte låta bli att införskaffa lite nytt. Jag får hoppas snäckan växer lite nu så jag kan avpolletera lite i garderoben snart.
Jag fick också lagt ut rätt så många auktioner på tradera. Det var fjolårets vinterkläder som åker ut nu. Det är lika bra att få iväg dem för plötsligt så slår alltid kylan till när man minst anar det. Jag har inventerat Stellas förråd inför vintern och konstaterar att det finns fortfarande väldigt många jackor kvar för henne att använda i år så jag kan fetglömma att köpa några nya haha. Bla så hänger där två peak performanceparkas och väntar förutom både cross, everest och pompdelux för att nämna några..... undrar om det är det som kallas att ha lite skelett i garderoben för då har jag nog en hel kyrkogård... kan vara svårt i krisläge att argumentera för varför ett barn har lika många jackor som alla i klassen har tillsammans..... jag tänker inte räkna antalet men gissar att det lär inte vara ental det slutar på...
 
Det har också blivit lite träning idag. Både armar, bröst, axlar och mage fick sig en rundgång. Jag inväntar spänt min Stockholmsresa då jag tänker kvittera in benen på runnersstore och be dem ta fram ett par perfekta skor för denna kroppen och då ni... förresten så råkade jag också slänga in en anmälan till Göterborgsvarvet nästa år den 18 maj så om jag jobbar hoppas jag någon av mina kära kollegor gärna byter med mig. Det innebär också att jag ska vara både skadefri och fin i form tills dess ...tjohoo
 
Imorgon fyller min älskade lilla Hannah 20 år och det känns jättekonstigt att jag inte kan vara där och krama om henne eller hålla något kalas. Jag hoppas hon får en underbar dag i alla fall <3
 
Nu ska jag attackera mina stickor och se vad de har att bjuda på ikväll... tjippohej

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Bra!!! Då bokar jag in den 18 maj, här ska det HEJAS

2012-09-02 @ 20:29:03
Postat av: Lotta

Vad kul!!!! Hoppas att du snart är så pass bra i knäet att vi kan testa en runda tillsammans. Känner att jag måste komma in till på jobb i veckan. Det var ju länge sen vi sågs.
Kram Lotta

2012-09-02 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0