Snart en liten kofta

 
Nu är den lilla koftan snart klar och då ska den flytta till Norge. Det ska även ett par virkade converse göra så jag hoppas jag hinner dem under helgen så allt kan levereras nästa vecka.
 
Idag blev en toltimmarsdag då jag inte var hemma förrän strax efter halv sju. Ett möte på jobbet drog ut på tiden och så var jag tvungen att hämta ett paket garn och ett paket med pompdelux på vägen hem. Kvällen går åt att packa lite då vi imorgon tar nattåget till Stockholm.
Stella brukar vara sjuk när vi åker dit men eftersom hon kräktes och hade ont i magen i söndags tänkte jag att statistiken lovar ju nästan ett friskt barn denna gången. Det verkar dock som att den statistiken spricker då hon känns lite varm ikväll och har fått hosta..... ohhh....
 
Nu tvättas det sista och planeringen är i full gång. Jag hoppas jag trots det kan hinna sitta två minuter innan sänggång för nu är speedometern på högsta hastighet....
 
Ha det bäst alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0