Pippitröja






Idag kom min kära kollega på besök på jobbet. Jag fick äran att lämna pippitröjorna jag gjort till henne i gåva. Lilla Selma fick sin tröja på sig meddetsamma och den andra fick mamma med sig hem till storasyster. Det är så kul när jag får se sakerna jag gjort på sina nya ägare eller när jag ibland blir tillskickad foton på de glada mottagarna. Det är verkligen glädjen i handarbetet. Nu hoppas jag den andra tröjan passar storasyster också så att de matchar varandra.
 
 
Idag skickade jag iväg uggleset x 2 till Helsingborg och kväll börjar jag med en mönsterstickad grå tröja som ska flytta till Norge. Bilder kommer längre fram.
 
Tjippohej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0