De sista conversen denna veckan

 
Nu får det vara nog med converse för denna veckan. De blå ska gå till ett barndop på lördag och de beiga ska åka till Norge.
 
 
Idag var en ledig dag som fylldes med tvätt och städning. Imorse var jag hos Tomas min sjukgymnast men han kunde tyvärr inte göra mer just nu så idag blev det inga nålar. Jag berättade hur ont jag fått i Stockholm och det verkar som att jag inte svarat på akupunkturen så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Jag antar att jag får fortsätta med styrketräning och stretch och springa endast små korta rundor. Till och med Tomas tyckte att det borde vara bättre nu :-(. När jag sprang igår kom jag bara 1.6km innan smärtorna kom.... han tyckte  nu att jag ska invänta mina sulor och så bara springa någon kilometer varannan dag. Blir det inte bättre är en MR av knät nästa steg. Snälla söta lilla löparguden du kan väl låta mig bli botad nu då jag saknar min löpning så innerligt och glöm inte att jag ska vara i form til nästa vår... please... vill någon ta över ett löparknä eller har en mirakelkur.. hör av er till mig....
 
Jag fick idag fint besök inte bara av min BFF Bodil utan också hennes lilla barnbarn Leia :-)
 
så här gullig var hon :-). Helt underbart med en liten bebis på besök. Jag hoppas lilla mamman släpper iväg henne hit flera gånger. Ni kan ju se oss två tanter ligga på golvet o gulla med henne så någon nöd gick det inte på lilla sessan.
 
Ikväll har jag börjat med ett par vantar som ska gå till julskyltningen. Det gäller för mig att sätta lite fart då det hela tiden har ramlat in beställningar vilket gjort att jag inte hunnit vad jag hade planerat.
 
Imorgon ska jag hospitera på Helsingborgs lasaretts operationsavdelning och det ska bli jättespännande. Det får bli att försöka komma i säng i tid ikväll så jag är pigg inför morgondagen.
 
Tjippohej alla

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Tack för en go eftermiddag, alltid lika härligt o hemmamysigt o va hos dig. Lovar att jag ska tjyva lilla Leia fler gånger.
Puss puss <3

2012-09-26 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0