Ännu fler converse

 
Nu är det en väldans efterfrågan på converse. Ärligt talat börjar jag tröttna på dem men det är bara att virka på så alla blir nöjda. Dessa är virkade i rött bomullsgarn och var beställda av en urolog på jobbet.
Förutom dessa så ska ett par beiga och ett par blå converse se dagens ljus dessa dagarna.
 
 
Jag hade blivit lovad av min sjukgymnast att springa en liten runda på 2km i lördags. Det blev inget av det eftersom jag pajjade knät redan fredagen då jag promenerade runt i Stockholm hela dagen. På lördagen när vi var på Skansen hade jag så ont så jag visste nästan inga gränser. Jag har stretchat och gått på och idag kändes det lite bättre så jag bestämde mig för att testa lilla 2km idag då jag ska till sjukgymnasten imorgon.
Jag började med att stretcha lite och sedan sprang jag knappt 5 minuter på löpbandet. Därefter stretch och sedan ut.
Efter 1.6 kom smärtan ikapp mig och det blev bara dryga 2km och sedan fick jag gå..... känns superhopplöst för då är jag ju tillbaka på ruta 1 känns det som. Finns det ingen enkel lösning på löparknä så säg.
Jag har bestämt mig för att total vila har ju visat sig inte hjälper så nu kommer jag att springa 2km x2 per vecka ett tag. Detta för att inte förlora allt flås i väntan på att knät ska lugna sig. Sedan får jag öka på långsamt och se var jag landar. Har jag tur så dröjer det inte så länge innan mina skitdyra sulor för 2000kr ska landa i brevlådan. Hoppas de hjälper till också :-)
 
Tjippohej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0