Virkad ugglemössa och sockar till

 
Då var det lilla ugglesetet klart. En tvåfärgad mössa enligt önskemål med matchande sockar till. Dessa går till en liten tjej som ska fylla ett år.
 
 
Idag blev det en riktigt lång dag på jobbet då vi hade möte som varade till strax efter halv sju. När jag kom hem satt min älskade väninna och väntade på mig. Vi hann få en liten fika innan hon skulle ge sig hem igen. Klok kvinna som hon är tog hon själv med sig fikat haha.
 
Mina superdyra jättefina sulor kom idag och först när jag stoppade in dem i skorna kändes det skumt. Precis som att jag lutade åt ena hållet men efter en liten stund blev det bättre.
 
Imorgon bitti ska jag ta en liten test och springa min lilla minirunda med dem. Efter det har jag planerat ta mig in till stan för att titta lite i affärer och strax efter elva ska Camilla och jag gå och äta lunch på basilika. Det ska bli en härlig och framförallt en ledig dag. Jag längtar redan.
 
Nu hoppas jag att jag orkar dricka mitt te och så ska jag påbörja något nytt. Vet inte riktigt än vad jag ska välja.. vi får väl se...
 
Tjippohej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0