Mössa till vuxen

 
Grå mössa till vuxen i unisex modell. Den är stickad i ett garn med 30% ull och resten acryl.
Denna går till försäljning
 
 
Idag är maken i Stockholms tingsrätt då han har ett mål där uppe. När han var färdig gick han en runda på Åhlens och där träffade han Loreen som signerade sin nya skiva. Gissa om han var alldeles salig så jag skojade att nu så är jag kanske singel :-). Han tyckte att hon också fick plats här hemma... skulle just vara snyggt det hahaha.
 
Jag ringde Hannah en sväng då jag inte hört av henne på några dagar. Hon hade det bra så det var skönt att höra och bevisar att hälsan tiger still.
 
Linda hade lite träningsvärk efter vår lilla löprunda igår så jag misstänker att hon inte stretchar ordentligt. Jag har lovat henne visa hur hon ska göra för att minimera risken för skador.
 
Ikväll började jag med en mössa som ska bli till en tjej. Är den klar imorgon kommer bild.
 
En god kopp kamomillte med honung väntar nu på mig
 
Tjippohej

Kommentarer
Postat av: Mormor Lotta

Snygg. Stickar du den på rundsticka? Delar du med av mönstret???

Kram

Svar: Hej Lotta jag stickar den på rundsticka och jag kan lägga ut mönstret imorgon kram
nines-design

2012-10-24 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0