Krokade vantar

 
Krokade vantar i mörkgrå/vinröd. Jag hade trott att det vinröda skulle synas mer än vad det gjorde vilket gör att jag inser att den mörka färgen bör alltid lika på "bakvarvet" föra att inte dominera för mycket. Vantarna blev alltså inte helt som jag tänkt mig men det betyder ju inte att det inte är ok. Min första tanke var att de nästan blev lite för goth men vid närmare eftertanke kanske inte.  Vi får se om de går hem hos publiken för dessa går till försäljning.
 
Denna veckan är jag koordinator vilket ofta resulterar i att jag inte kommer iväg i tid vilket också var fallet idag. Jag var hemma strax innan sex istället för strax efter fem. Trots mycket ändringar i operationsprogrammen imorgon och onsdag blev dagen ändå tillfredsställande. Jag är glad att jag har en del som jag kan kalla riktiga kamrater. De andra har jag som tur är också full koll på haha och det är ju bra :-)
 
Idag var Stella hemma från skolan. Jörgen ringde mig imorse på jobb och sa hon var sjuk: ont i halsen, yr, feber och lite annat..... först fick svärfar komma en stund, när jag pratade med honom tyckte han att hon var ok..... sedan kom Julia.... när jag pratade med henne tyckte hon Stella var ok....... sedan kom Linda o löste av Julia..... när jag pratade med henne tyckte hon Stella var ok...... därefter löste Jonte av henne....... Slutligen kom Jörgen hem..... när jag pratade med honom verkade hon ok.....
 
Vi har idag lärt oss att antingen hade Stella en snabb sväng av Ebolavirus som var utläkt redan efter frukost..... ELLER...... så har Stella idag lärt sig hur man manipulerar sin snälla far ...... och....... dvs....... då har Stella idag lärt sig hur man smartast skolkar..................... bra att veta.... hädanefter kommer hennes mycket......elaka.....mamma..... pussa henne i pannan när hon säger hejdå för att minimera risken för snabb påkommen feber.
 
Ikväll packas det lite inför Stockholm och så ska det bli lite te på det...
 
Tjippohej :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag tycker att de blev fina!!! Ser framemot att lära mig / testa på att kroka.

Kram Lotta

Svar: Tack Lotta vi får snart se till att få ett krokningstillfälle :-)
nines-design

2012-11-19 @ 19:40:32
Postat av: Bara jag

Smart unge, har hon nog ärvt av "moster" haha
Ska du till Sth igen, vad ska du göra där?
Puss Puss

Svar: Eller hur :). Jag ska på anestesi/intensivvårdskongress i stockholm ons em till fred puss
nines-design

2012-11-19 @ 20:14:50
Postat av: Tina

Hon har lärt sig av sin bror, tyvärr !

2012-11-19 @ 21:23:31
Postat av: Bara jag

Oh vad mysigt o åka iväg så, ha det så kul o njut i massor. Puss

2012-11-19 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0