Hello Kitty mössa

 
En liten Hello Kitty mössa stickad i acrylgarn med sticka 3.5. Jag är själv inte förtjust i Hello Kitty men massor av små flickor är det. Denna mössan går till försäljning.
 
Just nu krokas det vantar igen och denna gången blir det ett par i dusty rose. Jag hoppas de hinner bli klara till imorgon. Därefter tror jag det blir ett par krokade vantar till men i vinrött för att hedra höstens och vinterns färg.
 
I måndags träffade jag Verdandi gänget inför julskyltningen. Det verkar bli en jättetrevlig utställning med flertalet olika hantverk. Jag kommer att visa hur man krokar och så får man hemskt gärna prova på också. Så kom nu och titta på oss om ni har möjlighet den 2 dec i stora festsalen på folkets hus.
 
Ha det bäst :-)
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi tackar för reklamen. Jag hoppas att hinna få en liten uppfattning om krokning (mitt i all kaffe/kakförsäljning).

Kram Lotta

Svar: vi får ta en privat undervisning sedan annars så du lär dig för det är jättekul :-)
nines-design

2012-11-14 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0