Flirtig ugglemössa och stickträff

 
Idag fick det bli en liten flirtig uggleflicka. Hon är virkad i dusty rose och i garnet Wendy Aran. Denna mössan går till försäljningen som går av stapeln på söndag på Verdandis julmarknad i stora festsalen på Folkets Hus.
 
Idag blev en dag fylld av barnanestesier och av flera möten. Jag slutade 17 och då var det bara att styra kosan hemåt för att packa en kasse med lite garn då det var dags för en ny stickträff inne i landskrona hos Rosie.
 
Idag blev ingen vanlig stickträff utan en kombination av sticke och heminredningsförsäljning. Jättefina saker fanns det att köpa och trots att jag avskyr prydnadssaker o dyl så hittade jag en wannabe Georg Jensen skål och tro det eller inte men två löpare :-). Dom som känner mig svimmar säkert nu men det var väl dags då jag om några dagar ska fylla 43 att prova på att köpa något sådant  hahaha........
 
Igår fick jag för första gången sedan skadan 13 juli sprungit mer än 4.5km. Jag uppmätte sträckan med min garminklocka till 5.1 km och jag hade inte ont!!!! Yippieee total lycka..... kanske är jag på gång nu då. Farten var låg men vad tusan jag gläds åt distansen istället.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och göra ett par uggs till inför söndagen och så ska jag inta dagens kopp te.
 
Hejsvejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0