Virkade tofflor



En kollega till mig önskade sig ett par virkade tofflor som hon ska ge till en kompis. De är virkade enligt ett gratis mönster från drops som jag länkat till i ett annat inlägg.

Idag har varit en extremt lång dag med 12 timmars jour på jobb. Jag har hunnit göra all min statistik för operationenhetens verksamhet under maj månad fram tills i fredags så det var skönt att få undan det. Förutom det har det varit ganska tråkigt att vara ensam under så lång stund. Det är nästan så att jag förstår hur de känner sig som sitter häktade :-).

När jag kom hem satt två fågelungar i soffan (Jörgen o Stella) så det var bara att ställa sig vid spisen och fixa lite mat till dem så de inte riskerar att svälta ihjäl.

Nu ska jag igen ta tag i Stellas pippitröja samtidigt som jag lyssnar på ett hitintills ganska intetsägande melodifestival. Ha en underbar kväll alla <3

Kommentarer
Postat av: Bara jag

VA!!!!!! Där skulle ju ha varit framdukat mat till dig o en go dricka + massa kramar när du kom in genom dörren.

2012-05-27 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0