Virkade converse



Så här blev skorna som Bodils blivande barnbarn ska ha. Det fick bli röda eftersom det ska bli en liten tjej. Tack Lotta för att jag fick låna mönstret på dem.

Imorse sprang jag till jobb och det var toppen, vädret var underbart och det kändes ganska lätt hela vägen. Jag vet att jag slog tidsrekord men den usla lånetelefonen jag lånat då min ordinarie är inlämnad är inte att lita på. Efter halva sträckan så tog min runkeeperapp paus och startade aldrig igen. Typiskt jag som ville veta vad tiden blev. Givetvis kollade jag inte på klockan innan då jag lade allt förtroende på att appen skulle funka.

Sista dagen på jouren idag. Ytterligare tolv timmar på sjukhuset. Jag hoppas Jörgen o Stella kommer och hämtar mig så jag kan åka till kyrkogården och lämna blommor till mamma. Själv fick jag den fantastiskt fina nya rosa Boiströjan av Jörgen o Stella som morsdags present och av mina stora barn fick jag en hälsning. Inga presenter där (vad jag vet i alla fall).

Nu ska jag vara ledig måndag och sedan kör det igång igen. Nedräkningen inför spanien har börjat så det är snart dags att planera inför den.

Ha en underbar söndag alla mammor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina de blev. jag unnar dig en skön ledig dag imorgon och hoppas att solen lyser på dig.

Jag har haft en bra helg; löplångpass (15 km) igår och långpass på cykel idag (7.3 mil). Känns bra (än så länge.....

Ha det bäst!

2012-05-27 @ 21:31:47
Postat av: Bara jag

Sååååååååååå Söööööööööööööööööta.

Tack älskade du. Puss <3<3<3

2012-05-28 @ 05:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0